Osud je dán jen pro lidi, kteří ho nedovedou změnit.
UPOZORNĚNÍ !
Celý příští týden a nejspíše i ty následující dva týdny, tudíž od 8.8.2015 do asi 31.8.2015 tu nebudu ! Budu je mít úplně plné, nebojte se, dozvíte se, nechci to moc prozrazovat :) Prosím, AFFs, omluvte mě, že nezavítám dlouhou dobu k Vám na blog,ale to vy určitě taky chápete :)
Děkuji za pochopení.

Sedmihorky - Den 3.

8. ledna 2015 v 20:42 | ~Kiwi~ |  Zážitky ze školních lavic.
Ahoj,
tak dneska Vám píšu další část kterou jsem slíbila :)Dneska to je třetí část,neboli třetí den naší návštěvy přírodovědného kurzu v Českém ráji :)
Více v celém článku :)

Ve středu,třetí den od našeho příjezdu, jsme měli celodenní výlet! Jeli jsme...někam do ...někam a měli jsme celodenní výlet na hledání kamenů. Jeli jsme hned po snídani,což znamená už v půl osmé ráno. Jeli jsme autobusem na vlakovou zastávku. Tam jsme s holkama udělai několik bláznivých fotek.Když přijel vlak,jeli jsme asi hoďku a půl na určené místo. seděla jsem s kámoškou Lili a naproti nám Naty a Áďa. Když jsme dojeli,čekala nás trasa dlouhá asi 8 km a neustálého ohýbání,sklánění a lezení po čtyřech pro šutry. Ze začátku se mi vůbec nedařilo a měla jsem jen acháty. kamarádky už měly krystaly a různý krásný kameny. Kamarádka mi darovala jeden krystal a od té doby se mi začlo dařit,pytlíček plný různých šutrů. Pak jsme měli přestávku a všichni si vytáhli řízky co nám dali z jídelny,i když ta "jídelna" byla místní restaurace. Pak jsme pokračovali a měli jsme dlouhou 2 kilometrovou trasu do kopce. Pak jsme došli na vrch,všichni plný pytlíky šutrů a unavení. Šli jsme po asi 20 minutové přestávce zase dolů a cestou hledali zase šutry.Pak zase přestávka a kluci začali házet různý věci co našli. Pak sjme spěchali na vlak,pak na bus a do tábora :P Bylo to fajn,ale jak jsme přišli,padli jsme a už nevstali. Pak nám nabízeli obrušování kamenů. Měli jsme si vybrat nějaký veliky,který by se mohl rozříznout a obrousit. Kdo chtěl mohl stát v řadě a kdo ne,mohl se koupat. Co mě překvapilo,bylo to, že tam byla umělá pláž. Bylo to moc fajn. Já chvíli stála ve frontě,pak jsem si řekla...krása má být přirozená a šla jsem se koupat :D Bylo to boží,měli jsme tam obrovský vor a jelikož bylo fakt horko a voda krásně chladila,užívali jsme si pobyt ve vodě. Proto jsem nevydržela ve frontě → HORKO! Potom jsme měli večeři a potom volnou zábavu. A mohli jsme se koupat. Nejřív jsem šla s kamarádkama ke klukům do chatky hrát flašku a já asi po 4 minutách hned odešla a šla se kouknout na pláž. Spolužáci tam božsky blbli a já se rozhodla přidat. Přílítla jsem zpátky a hrozně jsme se tam nasmáli,padali jsme do vody, chvilkama se topili a plácali kolm sebe. Potom už začalo být chladno a naše návštěva pláže musela skončit. Zase jsme se domluvili s kubou na párty. Já a holky jsme koupily pizzu a Kuba taky. Dělali jsme zase různé challenge a málem jsme umřeli smíchy. Pak Kubova skupina šla na sovy a my jsme šli na africké bubny. Djembe. Djembe bubny. Moc se mi to líbilo,bylo to fakt fajna byla jsem ráda,že jsem se něco takového naučila. Středa byla taky fajn :)

Tak zase další část, zase trochu delší,snad Vás to baví. :) Zítra se těště na další část :)!
Možná ještě dneska :)!
►Kiwi◄

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Máte taky nějaké zážitky ze školních lavic,které si budete navždy pamatovat :)?

Ano,mám jich spousta!
Jo,docela jo.
Moc ne,ale něco jsme zažili.
Ne,s naší třřídou jsem si nesedla.

Komentáře

1 petralife petralife | Web | 9. ledna 2015 v 6:46 | Reagovat

Ahooj, mockrat dekuji ;) affs nevedu, ale vedu oblibene stranky na ktere chodim a tvuj blog vyoada zajimave.. :) odpoledne budes mezi nimy :) mej se na kurzu hezky a ja mizim do skoly :D

2 My-everyday-style My-everyday-style | Web | 9. ledna 2015 v 21:36 | Reagovat

ahoj, děkuji ti moc a affs nevedu, ale ráda si tě zařadím do seznamu oblíbených blogů. Ráda budu v tvých affs, protože tvůj blog vypadá zajímavě :)

3 Delight ^^ Delight ^^ | Web | 9. ledna 2015 v 22:09 | Reagovat

Moc bych si přála zase něco takového zažít! :) Na základce bylo podobných zážitků spoustu, na gymplu už toho bohužel tolik není...

4 Sárča Sárča | Web | 9. ledna 2015 v 22:09 | Reagovat

Po tak dlouhém pochodu bych padla a jen tak už nevstala..:D taky jsme na jednom výletě chodili, ale nebylo to v přírodě, ale v jednom menším městě a když jsme si chtěli něco koupit, museli jsme jít asi hodinu, skoro pořád jenom do kopce..Přišli jsme a celý zbytek dne už nevstali..:D

5 ►Kiwi◄ ►Kiwi◄ | Web | 9. ledna 2015 v 22:15 | Reagovat

[3]:  Zažíváme toho dohromady spostu,jsem fakt ráda,že jsem tu třídu poznala,ale o tom bude speciální článek :)

[4]: Přesně Sári :DD My se povalovaly a málem jsme usly :D Kluci nás naštěstí vzbudili :DD

Zítra bude pokračování :)!!

6 Delight ^^ Delight ^^ | Web | 9. ledna 2015 v 22:19 | Reagovat

Já spřátelené blogy zatím nedělám, ale jestli začnu, tak budeš mezi prvními, která se to dozví! :)

7 Niky Niky | Web | 9. ledna 2015 v 22:47 | Reagovat

Opravdu zajímaví článek, hlavně je krásně napsaný!

8 Niky Niky | Web | 9. ledna 2015 v 22:48 | Reagovat

Ráda budu affs :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.