Osud je dán jen pro lidi, kteří ho nedovedou změnit.
UPOZORNĚNÍ !
Celý příští týden a nejspíše i ty následující dva týdny, tudíž od 8.8.2015 do asi 31.8.2015 tu nebudu ! Budu je mít úplně plné, nebojte se, dozvíte se, nechci to moc prozrazovat :) Prosím, AFFs, omluvte mě, že nezavítám dlouhou dobu k Vám na blog,ale to vy určitě taky chápete :)
Děkuji za pochopení.

Boj proti černým myšlenkám !

12. ledna 2015 v 22:18 | ►Kiwi◄ |  Because I am HAPPY!
Ahoj,
dnes Vám píšu,jak se zbavit černých myšlenek. Nedávno se mi zaryly do paměti a já byla to období přešlá. Řekla jsem si dost a začala jsem normálně žít. No, co to je normálně žít ? Každopádně mi pomohlo,když jsem si udělala takové důvody,proč nebýt smutní :)


1) První a nejduležitější důvod je,že...koukněte co my máme. Máme rodinu,ZDRAVÍ,dostatek jídla,vody,studium. Hh...Víte,je to docela,když tak nad tím přemyšlím, nesmyslné. Vezměte si děti v Africe. Umírají na žízeň a hlad. Někdo při autonehodě přijde o nohy! Nikdy si už nezaběhá!! A někdo příjde o rodiče. ale toto není článek,abychom nad tím uvažovali. Ale abychom si vážili,toho co máme.
2) Pokud jsou to prkotiny,rozhodně to nemá cenu .
3) Jestli to je z minulosti a nebo z budoucnosti...zaměřte se dál.

Černé myšlenyk mohou být ze 3 "kategorií".
a) Z minulosti.
b) Z budoucnosti.
c) Z přítomnosti.

Tady je vysvětlení,proč si z toho nedělat hlavu.
a1) Minulost : Nemá cenu si říkat :"Kéž by se to nestalo.." Ano,něčeho vážně litujeme,ale když se budeme koukat dozadu,nemůžme koukat do předu. A co bylo,bylo. Nedá se to vrátit a proto nemá cenu se tím trápit.

b1) Budoucnost: To co bude,bude. Nemá cenu se zamýšlet,co příjde a jak náš život bude probíhat. Když budeme neustále jenom plánovat,nebudeme žít teď.

c1) Přítomnost : Žijeme teď a tady! Včerejšek je minulost,dnešek přítomnost,zítřek budoucnost. A tady je seznam jak se černých myšlenek zbavit.


1) Najdi si nějakou činnost.
Něčím se zabavíš a nebudeš nad tímto přemýšlet. Začni tančit,číst,psát,jdi ven s kamarády ale hlavně se BAV!

2) Vytvoř si seznam, (jelikož ne všichni mají stejné myšlenky) proč si nedělat starosti.
Řekni si,proč jsou to blbosti a nebo proč tě to napadlo!

3) Pokud tě to opravdu tíží,řekni to někomu blízkému. Svěř se!
Mamka,taťka,babča. Někomu komu věříš a najdeš otevřenou náruč! Když mu myšlenku řekneš,uleví se ti a nebude ti to tížit hlavu !

4) Podpořte se!
Řekněte si proč jste vyjímeční. "Jsem skvělá kamarádka,jsem spolehlivá..!" pomůže Vám to v sebevědomí!

5) Mějte se rádi!
Častokrát toto pomáhá. Za začátku,když začínát být skleslý,začněte se trošku přetvařovat. Povídejte si sami se sebou,jako by jste mluvili se svým vnitřím já. A budete dobrý!

Myšlenky jsou takový menší nepřítel. Ale když nad nimi vyhrajete jednou pro vždy,máte vyhráno :)!



Snad Vám tento článek trochu pomohl a taky se netrápíte :)
Vaše ►Kiwi◄
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Vevii Tomášková Vevii Tomášková | E-mail | 24. ledna 2015 v 11:52 | Reagovat

Pěkný článek, občas se tak cítím, vždy mi pomůže myšlenka, že zítra bude líp.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama